İçeriğe geç

Sepet

Sepetiniz boş

HAKKIMIZDA

Bebe Plus’ın yolculuğu

2003 yılında uzmanlık alanı olan örme dokuma grubunda kadın hazır giyim koleksiyonları yaparak başladı.

Kurulduğu günden beri yeniliği, niteliği ve özgünlüğü ilke edinen ve ilk günden beri kaliteye ve müşteri memnuniyetine sonsuz önem veren yaratıcı yapısıyla her sezon büyüyerek ilerledi. Zamanın akışına kapılmaksızın her daim dinamik ve anda kalabilen BebePlus kadınına, yepyeni bir lifestyle sunmak üzere çalışmalarımıza devam etmekteyiz.

GÜVENİLİR MARKA ALGISI

Geniş bir koleksiyonu ve doğru fiyat politikası ile BebePlus Kadın Giyim de müşterilerinin hayat tarzına ve kalite beklentisine mükemmel uyum sağlayan ve global pazarda bu yüzden en çok tercih edilen kadın giyim markaları arasında yer almaktadır.

Doğaya duyarlı, topluma saygılı, köklerine bağlı BebePlus markası en iyiye ulaşma yolculuğunda kaliteden ödün vermeden sektörde kendi yerini doldurmaya devam etmektedir.

VİZYONUMUZ

Uluslararası platformda tanınan, dünya standartlarında, çağdaş yenilikleri takip eden ve yeniliklere öncülük eden, örnek alınan, yurt içinde ve yurt dışında tüm kadınlara en yüksek kalitede ulaşılabilir koleksiyonlar sunmak; kendilerini güvende ve üstün hissetikleri bir başarı zinciri oluşturmak.

MİSYONUMUZ

  • ⁠İnsanı öncelikli olarak gören ve sürdürülebilir odaklı bir kurum kültürü oluşturmak.
  • ⁠Lüksü ulaşılabilir hale getirebilmek.
  • Üretimde kaliteli, üründe yenilikçi ve istikrarlı olmak.
  • Koşulsuz Müşteri Mutluluğu anlayışı ile müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak.

Kalite Politikamız

Yasalara ve yönetmeliklere uygun olarak ürettiğimiz ürünleri sezon trendlerini takip ederek doğru zaman da müşterilerimiz ile buluşturup, kaliteyi üretimden satışa, siparişten teslimata, pazarlamadan muhasebeye kadar bir bütün olarak benimsemektir.

Değerlerimiz

  • Satınalmadan satışa, tanıtımdan pazarlamaya kadar her aşamada dürüst olma
  • İnsan odaklı çalışmalar ile satan ve satınalan olan olarak birlikte kazanma
  • İşletmenin her kademesinde derinlemesine uzmanlaşma
    her koşulda müşteri odaklı olma